Bizimde 8 gün kaldı 9 aya aman tanrım dedim 8. Ayda üst dişler iştahsızlık erkek bebek. İdrar yolu enfeksiyonu oldu. Ne uyku var ne bişi. Gündüz desen yine aynı. Saç baş kalmadı bende evde ruh gibiyim. Eşime cevap vermeye üşeniyorum. Zaten evden çıkayım bi tık kafam dağılsın asla mümkün değil.