Burcu35 ilk dönemler zor geçer malesef ama sil baştan yaşamalısın. Önce çocukların sondada kendin içim söz temsili şu mutsuzluktan çıkmalı ve neden niçin gibi sorgulamaları bırakarak geleceğe dair güzel planlar kurarak hedefler koyarak başlamalısın. Önce bir an evvel kendini toplamalısın çünkü sana ihtiyacı olan iki küçük melek var. Evet kolay değil ama imkansızda değil. Unutma her bitiş yeni bir başlangıçtır canım. Hak etmedik, niye böyle oldu, seviyodum, birisi mi var gibi sorgulamaları bırak gitsin. İki minik melek sana yeter. İşe başla yada kendine uğraş bişeyler bul aklındakiler bu şekilde gider ve zaman herşeyin ilacı..