Merhaba kızlar 🌸 ikiz kızlarım var 8 aylık yaşadığım yerde gündüzleri hava şuan 5-6 derece civarında çok sıkılıyorum dışarı çıkmak istiyorum ama bebeklerini hasta ederim diye de korkuyorum siz neler yapıyorsunuz evde misiniz bütün gün yoksa ben geziyorum hiçbir şey olmuyor diyenlerden misiniz 💕😇 eğer çıkıyorsanız nasıl giydiriyorsunuz bebeklerinizi lütfen paylaşın ☺️