merhaba arkadaslar bu hafta itibariyle 10 aylik olcak bebegim yaklasik 3 gundur asla mama icmek istemiyor ki uykuda veya uyuturken vermeme ragmen bu gune kadar hic birini zaten istahli icmedi ama bu son zamanlar doktorumuz similac raporlu mama vermisti cok sevdi tam bi aydir super iciyodu ama ne olduysa 3 gundur asla icmek istemiyor napabilirm yardm lutfen