Her şeyi kararında severim. Yapmak için yapmam, gerçekten yapılması gerekiyorsa yaparım.Çocuğumla, çocuğumdan arta kalan zamanda kendimle geçireceğim zamanı sırf yapmak için temizliğe ayıramam.
Ha önceden ben de sizin gibiydim baktım madalya takan olmadı, her gelen “ay gene mi temizlik” deyip güldüğü için uzun zamandır bıraktım. Ayrıca yaşamış biri olarak söyleyebilirim ki ÇOK TEMİZ EV KAYBEDİLMİŞ ZAMANDIR