Bugün öğrendim t4 0.67 tsh 14…,kadın doğumcum gebeliğimde test istediğimde değerlerimi normal gördü ilaç vs başlamadı…şimdi emziriyorum bebiş 4 aylık ….bebeğime bişey olur mu diye korkuyorum…topuk kanı alınmıştı doğduğunda ama ebe sıkıntı olsa ararlar demişti kimse aramadı…benim durumumda olanlar var mı …değerim ilk defa 14…çok mu kötü durumdayım