Fs10 çok teşekkür ederim peki atak dönemlerinde ne oluyo zaten bebeğimmm çok gazlımsancılarından dolayı günde belki 20 kez uyutmaya çalışıyorum ama en fazla1,2 saat uyuyordur tim gün hep kasılma bağırarak ağlama dayanamıyorum ağlıyorum yavrumu öle görümce