Mervesenolmertt Fs10 ne oluyo bu ataklar nasil oluyo 2 bucuk ayligiz biz de 5 nisandi son gun 31 martta sezeryan oldum bakabilirmisinz bizede
Fs10 MhndsAnne vallahi bende taze anneyim canim 40 günlük bebeğim çok tecrübem yok 😊 1 atak geçirdik bizde ama çok etkilenmedi iki gece huysuzluk etti uyumadı sadece. Devamlı kucak istedi. Bazılarında çok ağır geçiyormuş özellikle 4. Ay atağı diyorlar
Edizin_Annesi Fs10 teyzesi biz ne durumdayız gerçi cok minnağız daha ama ☺️ Atak falan nedir ne kadar var benim oğlanın atarına giderine bakarmısn rica etsem ☺️💙
Edizin_Annesi Fs10 cok teşekkür ettim ☺️ 4 Haziran Doğum tarihi idi ama kendileri 27 Mayıs’ta gelmeyi tercih ettiler
Fatmanuraselcelep Fs10 2 Nisa’n Doğumlu beklenen tarih 1 Nisa’n 😁bizimkine de bakar misiniz teşekkür ederim ♥️
Fs10 AliasafinAnnesi22 9 gün sonra atağınız başlıyor yaklaşık 1 aylık zorlu bir dönem var kolay atlatırsınız inşallah🙏🏻
Fs10 Edizin_Annesi 20 gün var ilk atağınızın başlamasına. Biz ilkinde pek bişey anlamadık iki gün huzursuzlandı uyumadı sadece hafif atlattık sizdede öyle olur inşallah🥰
Fs10 Edizin_Annesi değişiyor canım ilk atak 1 hafta sürüyor. 2.si 2 hafta sonra yine 1 hafta. En zoru 4. Ay atağıymış sanırım