Oğlum 2 ay 3 gunluk her aksam 9da uyuyan cocuk bu saat oldu mememde uyuyo yayagına koyunca sankı hıc uyumamıs acıyo gozunu hop bıda aglıyo sabah 11 de uyudu bı 1 saat okadar gazı yok altı temız acaba atakmı oldu .. cok yoruldum tukendım kendımı işe yaramaz caresız hıssedıyorum😔 acaba hesaplayabılen varsa normalde 23 nısanda dogacaktı ama 10 nısanda sezeryan oldum bakabılen varsa nokur bıleyım en azından. Uzun oldu hakkınızı helal edin..