Nazdan0505 Bebeğin gayet iyi şuan 14 aylık kaç tane post okudum 21 aylık sadece mama diyen bebeklere bile doktorlar normal diyormuş . Çok takılınca çocuğuda boğarsınız bazıanneler taktıkları şeylerin üstüne gittikçe çocuklar inatla yapmıyor ya da konuşmuyor.Rahat olmak lazım ben her konuda çok rahatın yeme,uyku,konuşma bebeğim de rahat o yüzden.18 aylık doğduğundan beri kendi kendine uyutmaya alıştırdım şuan yormadan istediği saatte yastığı getirip uyuyor beslenmesi iyi kendi yeyip içiyor konuşma cümle kuruyor kesinlikle rahat olmak lazım . Ben eğitimciyim öğrencilerimden de biliyorum her çocuk farklı gelişim gösteriyor bebeklerde öyle .