Kızım 5 ay 25 günlük 6 . Sya girmesine az kaldı
mama kullanıyorum şuan 1 numara kullanıyorum 2 numaraya 6. Aya girer girmez mi gecmeliyim ? Doktora sormayı unutmuşum 😊
birde işte o beklenen an geldi ekkk gıdaaa ☺️
anneler bana yardımcı olur mısınuz :)
ek gıdaya nasıl ne zaman başlamalıyım 😊
birde ek gıdaya geçişte mama nasıl vericem doktor bir sabah bir akşam dedi günlerdir bunu düşünüyorum acaba ben mi yanlış anldım 😪