Kızlar bununla ilgili post açıldı mı göremedim. Bende görür görmez sizinle paylaşmak istedim. Kampanya tamamlanmış şükürler olsun. Kalbim yerinden çıkacak gibi. Sevinçten ağlamak geliyor içimden. Hep Ensar’ın acılarını düşündükçe, kendimi annesinin yerine koyup kahrolduğum için ağlayan ben, bu sefer sevinçten ağlıyorum. Darısı diğer çocuklarımız ve ailelerinin başına 🎊 İnşallah geri kalan süreç hızlı ve sorunsuz ilerler. Ensar’ın sağlığına kavuştuğu günleri birlikte görürüz.🌺♥️