Merhaba hanimlar 37 +1 oglusum doğdu 2 günlük sayılıyor suan kan değerlerinde bugün enfeksiyon yüksek çıktı ve sarilik değeri yüksek çıktı devlet hastanesine yatisimiz yapıldı. Zaten bebeğim 2230 gr doğdu hemen kilo da verdi çok üzgünüm bende miyom ameliyatı oldum sezeeryanla birlikte çok agrim oluyor. Anne oteli hizmetiyle hastanede kalıp 3 saatte bir bebeğime bakmaya çalışıyorum ama bu şekilde yoğun bakımda bebegi kalan enfeksiyondan dolayi varmi😔 bize dediler en az 1 hafta kalıyor 1 hafta kan değerlerine bakılmıyor. En az 1 hafta 10 gün mü bekleyeceğiz 🤧 oglusum aklımdan gitmiyor