Az önce nar ayikladim. Başımda heyecanla bekledi mama mama diye . Uzattım tabağı ,1 tane attı ağzına ,çekirdekli olunca yiyemedi ,kıyameti koparttı 😕 süzgeçte ezip suyunu çıkardım ,içine bisküvi ezip yedirdim . Yine de tatmin olmadı 🤭 sizin başka yönteminiz var mı ? Edit : bebeğim 20 aylık ,yazmayı unutmuşum🙈