Patatesyanakannesii 29 aylik ogluma doktor tavsiyesi ile bay bay damla aldim yatmadan 40 dk once 1 tatli kaşığı veriyorum ilk 2 gun cok guzel uyudu ama sonrasında geceleri yattiktan 2 3 saat sonra uyanmaya basladi kizlar bu damlayi kullanıp bole etki gören varmi
06tubik06 Patatesyanakannesii bizde de uykuya dalamama sorunu yaptı 3.5 aylııız bizde sabah akşam 10 dk kullanıyorduk
Bozzzzy Patatesyanakannesii hiç bir işe yaramıyor sadece uykuya kolay dalmasını sağlıyor gece 3 4 5 kere uyandı damlasız daha az uyanıyor
Ogulcan 06tubik06 canım 3.5 aylık bebek için kullanıma uygun değil diye biliyorum bizim doktorumuz 1 yaş sonrası için dedi
06tubik06 Ogulcan evet prospektüsünde de yazıyor yaş aralıkları bize de doktor verdi bi ğç dört gün kullandım bıraktım
Ogulcan 06tubik06 bırakman iyi olmuş canım 1 yaş öncesi kullanımı ağır olur sonuçta bitki özünden yapılıyor
Annesininprensesi55 Patatesyanakannesii Canım bnde dört buçuk aylık kızıma kullandım ilk gece pek değil ikinci gece az etkili oldu sonraki gecelerde azcık öyle içtiği zaman deliksiz uyku olmuyo uyanıyor yine
Sssedaaa Patatesyanakannesii bnde 15 aylık oğluma 5 gün kullandım ilk 3 gün çok güzel uyudu ama snra gece uyanıp tekrar uyumamaya başladı bnde bıraktım bı dha kullanmadım
_BirAnne Patatesyanakannesii uyku ilacı değil sadece uykuya dalamama problemine iyi geliyor yani içince hemen uyuyor sabaha kadar uyutmuyor birkaçkez daha kullanın etkisini göstermemiş olabilir yada bağışıklık kazanmış etki etmiyorda olabilir