LenaLina Merhaba hanımlar. 50 günlük ikiz bebeklerim var. Dün ilk defa 1 de uyuyup 6 da kalktılar. 5 saat aç olmaları uzun bir süre mi uyandırmalı mıydım 🙄
Seymaemre-asya34 LenaLina kendi uyanmadigi süre de uyandrma demisti doktorumuz sarılık şüphesi yoksa tabi
melekanesi LenaLina bir yerde okumuştum. 4 saat yada 5ti hatırlayamadım. Aç kalmaları normalmiş. Benim bir kızımda geceleri mama aramıyor. 4 saat olunca zorla içiriyorum.