Bebeğim 4 aylık sadece mamayla besleniyor. Benim burun akıntım vardı bademciklerim şişmişti. Maske falan kullansam da bebeğime geçti. Şuanlık burnu akıyor hırıl hırıl. Çok hapşırıyor. Aspiratör ile temizliyorum . Malum ortalık covid hastaneye götürmek istemedim. Ne iyi gelir tecrübeli anneler yardımcı olun bana .