Esinkrglle Kızlar bebeğim 3 aylık ve bir haftadır kilo almıyo cumadan bu yana da kilo vermiş hatta 70 gram. Memleketteki doktorumuza yazdım idrar yolu enfeksiyonu olabilir tahlil yaptırın dedi. idrar rengi koyulaştı kusması arttı iştahsızlıkta var sanki. Bunlar belirtilermiş sanırım. Başına gelen var mı tedavisi nasıl acaba zor mu çok üzgünüm 😢
ayazlianne Esinkrglle canım geç yazıyorum bebekten telefonu anlamıyorum haliyle :) 1 aylık olduğu için damar yolundan antibiyotik aldı. Aşırı kusmadan gitmiştim, devamlı fışkırtarak kusuyordu
Esinkrglle ayazlianne anladım canım ben de dün tahlil yaptırdım yanılmışım çok şükür yokmuş enfeksiyonu 🙏🏻😊 çok geçmiş olsun sana da Allah yaşatmasın inşallah bi daha
Jrarya Benim bebeğim bugün tam 1 aylık oldu pazar günü ateşlendi doktorumuzu aradık calpol verdi geçmezse getir dedi ateş düşmeyince götürdük idrar ve kan tahlili yapıldı enfeksiyon çıktı ve israrda mikrop kız bebeklerde olurmuş kakadan geçermiş fixef verdi antibiyotik günde bir defa çay kaşığı ile veriyoruz ateşimiz düştü on gün kullanıcaz antibiyotik sonra tekrar idrar tahlili 😔