buselidunya Evanur benim de bebekken boynum aynıymış ve bakılmadığı için 4 yaşında ameliyat olmuştum hiç aksatmadan doktora götürün bence.
buselidunya Evanur Hayır önce gittiğiniz belirli bir doktor varsa ona gidin bence, eğer hafif bir eğrilik varsa fizik tedavi öneriliyor mesela benimki ileri dereceymiş ama sizinki öyle değilse fizik tedaviyle düzelebilir
NunuDudu Evanur korkmayın daha küçük bebeğiniz normal bir çocuk doktoruna götürün o sizi yönlendirir.
Evanur buselidunya devlet hastanesine goturdugum icin düzenli bir doktorumuz yok o yuzden nereye götüreceğim de kararsiz kaldim
Evanur Esraburkay götürdüm cok az boyun damarinda kalınlaşma varmis hareket ile gecer dedi hareketler ogrettiler simdi onlari yapiyorum baya bi duzelmeye basladi inşallah tamamen duzelir cocugumda sıkıntı kalmaz daha 😞😞😞
Esraburkay Evanur hiç üzülmeyin rabbim dermansız dert vermesin o bölgeyi daha çok çalıştırın geçer en kısa sürede unutmayın evladınız sizden güç alıyor