Hamza65 Saçım acayip dökülüyor banyoda avuç avuç saçımı tararken avuç avuç neden acaba doğum yaptım 4aylik bebeğim var ondanmi açaba ama böle avuç avuç çok kötü varmı çözümü olan
Ebru-isil Hamza65 hamilelikten sonra oluyor bende de çok olmustu pek bişi de yapmadım kendiliğinden normale döndü
Feyzosunannesi Hamza65 Dogum sonrası herkes yaşıyor bu durumu canim, ben doğum yapalı 16 ay oldu hala dökülüyor 😂
Seden Hamza65 doğumdan sonra cok cok normal. Yaklaşık bi seneye yakın tabi giderek azalıyor dökülmesi ama devam ediyo sonra geciyo. Hormonlardan kaynakli malesef. Hamilelikte dokulmedigi icin artinca insan telaslaniyo :)
asllcck Hamza65 valla inşallah eşim artık evin içinde bone eşarp bişeyler tak diyor nereye baksan saçını görüyorum falan süpürüyorum beş dk sonra bakıyorum yine saç hamilelik öncesi kolay Kolay terlemezdim şimdi su içinde kalıyorum birde soğuk soğuk terler gidiyor umarım geçer
Annekizz Hamza65 Ay valla bebeğim 7 aylık oldu azaldı tutam tutam saçlarım gitti azaldı incecik kaldı şimdi yeni yeni çıkıyo dipler üstler kızım 11 aylık
UcuBulunamayanBant Hamza65 benimde aynı oğlum 3aylik ilk 1ay dökülmedi sonra yavaş yavaş başladı dökülmeye şuan avuç avuç gidiyo valla kel kalcam bu gidişle diye korkuyorum.
birmelekannesiiio Hamza65 Benimde öyleydi şimdi bebeğim 8 aylık azaldı biraz dökülme, ilk doğum yaptığım zaman aşırıydı, çözüm ancak vitamin falan kullanabilirsin eczaneden alıp
Babykagann Hamza65 benimde dökülüyordu çok uzundu saçlarım kestirdim belki azalır diye hala dökülüyor 😒
mombeto Hamza65 4 aylıkken aynen bana da oldu o ama 6 7 aylıkken tamamen geçti kendiliğinden sadece ucundan kestim. Sanırım hamilelikte ekstra gürleşiyor sonra eski haline dönüyor o dökülmeden sonra
Eylul_007 Hamza65 benimde kızım 4 aylık inanın psikolojim alt üst durumda banyoda ayrı tararken ayrı kurularken ayrı tutan tutam dökülüyor. En sondan gözüm yerlerde görmedin diye sürekli örüyorum