Kızlar iyi geceler.. Utanıyorum sormaya ama eşim tuvalete girdiğinde kanlı dışkı oluyor son 1 aydır ama her seferinde değil, acısı yok ağrısı yok sadece kan.. Birde şişlik oluyo sanki diyo, görünüşte dışta da bişey yok korkuyorum bende acaba basur değil mi. Yarın hemen randevu alcam için hiç rahat değil