Deletedmom_13 yaklaşık 2 hafta oldu ek gıdaya başlayalı. İlk sebzeyle başlamak istedim, patatesi buharda haşlama aparatı ile haşlayıp içine zeytinyağı ve biraz kendi sütümden katıp çatalla ezip tadım yaptırdım. Sonra havuç balkabağı, yoğurt, muz, elma. Havuç ve balkabağında çatalla ezince kızım yemek istemedi, pütürlü olması rahatsız etti, blender ile püre halinde verince yedi. Ben de pütürlü vermek konusunda ısrarcı olmadım, bazen öyle bazen püre vericem. Kızımdan gördüğüm kadarıyla tamamen püre şeklinde de olmayacak biraz daha sulu olunca daha güzel yiyor. Sulu derken çorba gibi sıvı değil ama püre gibi katı da değil. 3 gün kuralı ile başlamıştım ama sonra annemin yanına gelince eski usule döndük gibi, akşamları meyve sıkıştırdım araya. Yoğurt meyve şeklinde verdim. Tabi kızımın herhangi bir alerjik belirtisi olmadığı için bu şekilde rahat davrandım. Dün akşam ilk kez bebek büskivisi ile meyve hazırladım. Bizim 2 haftalık sürecimizde anladığım şey sebzeye asla ilgi yok, meyve olunca bayılarak yiyor. Bu nedenle sebzeyle başlamak kesinlikle en doğrusu.