oglumherseyimm Kızlar bebeğim 15 günlük ama çok sık kaka yapıyor ve her altını açtığımda poposunu sildigim yerde tekrar kaka yapiyor bez dayandiramiyorum normal midir acaba sizde de varmı böyle durum
UcuBulunamayanBant oglumherseyimm çok normal canim ilk 1bucuk 2aya kadar genelde bu şekilde oluyor benim bebeğimde öyleydi devamlı bez değiştirdim her bezi kakali çıkardı ve dediğin gibi altını değiştirirken de yapardı o zaman rahatlıyorlar sanırım çiş kaka Allah ne verdiyse bırakıyorlar 🤣 ilk 1ayda 250tane falan bez bitirdim sen düşün yani
Nisagunesinannesi oglumherseyimm bizimkide 21 günlük kac gündür az az leke şeklinde yapiyordu genelde az önce bir yapti her yer kaka:)) bunların ortasi yok sanırım
UcuBulunamayanBant oglumherseyimm korkma canim bende ilk korkmustumda doktorumuzda normal dedi tecrübeli olanlarda sonra rahatladım zamanla azalıyor hatta şuan haftada 1yapmaya başladı yani düzeni tutturamiyolar bı sure.