minikobebegim00 bebeğin olduktan sonra iç güdüsel olarak annelik serüveni başlıyor. Deneye yanila yaşayarak öğreniyorsun herşeyi. Ben başkasının çocuğunu çok minikken kucağıma alamazdim. Kendi çocuğum olacağı zaman napicam nasıl banyo ettirecem derdim. Ama hiç öyle korktuğum gibi olmadi. Pandemide doğurdum bir de kimse yoktu yanımda eşimle beraber geldik herşeyin ustesinden. 22 aylık oldu bile. Sana tavsiyem;
Sabırlı ol, bebeğinin her anının tadini çıkar, uykusuz kaldığında birilerinden destek almaktan çekinme, gazı olur, emmek ister, kucağında uyumak ister o ilk 3 ay daha dünyaya adapte olmaya çalışırken bir tek senin sesini kokunu tanıyor olacak. Kucağına alistirma diyenlere aldırmadan sev kokla. Herkes herşeyi söyler kimseye aldiris etme ♥️