Acelyam04 Kizlar ocaginda 10 da okula baslamam gerekli ve kizim 3 aylik emiyorda icim icimi yiyiyor günde 4 saat sadece emiyorda birakip gidenleriniz varmi aramizda nasil yapiyorsunuz.
scooby-doo Acelyam04 sağıp gitsen sen yokken sağdıklarını içer en azından 4 saat çok değil ama durumun iyiyse çalışmanı biraz daha erteleyebilirsin bende kızım 10 aylıkken başladım tüm gün ilte oluyordum gerçekten zor ama senin saat azmış o yönden iyi
Wanderlust Acelyam04 ben de 5 aylikken basladim ogle arasinda veya tenefuste sagim yaptim zaten bensiz tek beslenme yapiyordu ikinci beslenmesine geliyordum sorun yasamadim 4 saat cok az bir sure emzirip ciksaniz sizin de tek beslenme yapar gunde tek paket sut bile yeter hic endise etmeyin
Lidya-t 3 aylıkken bıraktım dolaba bol bol sağıp koyuyordum eşim gelinceye kadar onları içiriyordu sıkıntı olmadı
Lidya-t Acelyam04 Buzluğa attım sabah giderken de öğlene kadar yetecek sütü çıkartıp aşağıya aldım .Oda vakti gelince ısıtıp verdi