Elifnur01 bende burda bekleyeyim kızım 3 aylık deva hastanesinde Alper bey i önerdiler adresim de hastaneye çok yakın olduğu için gittim ama hiç memnun kalmadım muayene ederken sanki arkamızdan atlı kovalıyor gibi konuşmasını zaten hiç anlamıyorum çok hızlı konuşuyor bende doktor arayışindayim