Aynr16 ben mastit olmadım ama bebeğim 3 aylık olduğunda göğsümün alt kısmında sertlik oluştu. Doktora gittim ultrason çekti emzirdiğim için normal olduğunu sürekli takip etmem gerektiğini söyledi. Eğer büyüme, şeklinde bi değişim fark edersem tekrar doktora gitmem gerektiğini söyledi. Ama bi değişim olmazsa olduğu gibi kalırsa 6 ayda bir gitmemi, geçerse de tekrar gitmeme gerek olmadığını söyledi. Şimdi kızım 14 aylık. Hala var o sertlik ben 6 ayda bir doktora gidiyorum. Ama önemli bi şey olmadığını geçmezse 6 ay sonra tekrar gitmemi söylüyolar yine.