Kızlar slm 4 buçuk aylık oğlum çok kabız oluyor ve çok fazla zorluk çekiyorum uyuyamıyor ağlıyor hep anca fitille çıkarıyor kakasını yaptığı zamanda sert kaka yapıyor çok zorlanıyor bugün fitille 3 cü günde yaptı ama yine sert ve sıvı karışık kaka yaptı ve mukusluydu hastaneye götürdüm tahlil aldı yarına çıkacakmış sonuçlar bu zamana kadar hep aptamil kullanıyorduk ama acaba bu mama yüzünden mi böyle oluyor tavsiye edeceğiniz mama ismi varmı gaz ve kabız yapmayan doyurucu 🙏🙏