Denizzz88 28minikdnym genelde hepsini makinaya atıyorum valla bebeğimin kendi deterjanıyla yıkıyorum. Pilli olanları da siliyorum önce antibakteriyel ıslak mendille siliyorum üstünden normal ıslak bezle geçiyorum tekrar
ssnnmm 28minikdnym bez kitapları peluş tarzı olanları çamaşır makinesinde yıkıyorum kendi deterjanı ile genelde haftada bir bazen daha sık mama yerken oynamayı sevdiği için kirleniyor diğer oyuncaklarıda kaynamış suda bekletip yıkıyorum