Waris yanlış anlamayın ama eskiyke günümüz ne alaka? Ben eskiden de bir bebegin soğuk odada uyudugunu hiç duymadım aksine sobalı odada bebeği olan aileler kalırdı. Dünyanın en iyi doktoru da olsa sorgularim ben mantığına yatmayan bir şeyi, mantıken 17 derecede ve geceleri kombiyide kapatınca daha soğuk olacak bir çocuk nasıl yatırılır , mesela bunu mantıklı bulamıyorum