Merhaba sevgili anneler. Kızım 6 aylık oldu ek gıdaya balkabağıyla başladık. Bagırsakları çalıştırdığını biliyorum ama günde 3 kez yapıyor. Normalde 1 kez yapardı. Bu durumla karşılaşan var mı? Herhangi bi kızarıklık döküntü falan olmadı ama dokundu mu acaba diye düşünüyorum?