Arkadaşlar biz 3600 gram doğduk şuan 5 aylık olduk 5500 kilomuz ve kaka yapamama problemimiz vardı özelde gittiğimiz doktorumuz normal dedi sürekli minyon tipli bir bebek falan dedi. Bugün devlet hastanesinde bi doktora götürdük tüm tahlillere bakıldı alerjik bir durum yok tiroidlerde sorun yok ama karaciğer enzimleri yüksek çıktı bizi çapaya çocuk gastrosuna yönlendirdi ama biz yarın başka bir özelde tetkiklerimizi göstericez aklımız çok karıştı daha önce bu durumu yaşayanınız var mı?