Omertugra20 Aylinoz7 en son 14 aylıkken tartıldı tam sabit durmadıgı kaç gram oldugunu göremedik 12 kilo bilmem kaç gram 😂😂
MelekSubasi Aylinoz7 Ben kilosu gayet iyi. Bir cok bebege göre benim ki zayif ama benim gozume iyi geliyor. Eger dış doneminde ise istahsiz olmasi normal düzelecektir.🍀
Gizemblbl Aylinoz7 bizim de aynı 10 aylık 8.600 Bende biraz fazla takıyorum kilo konusunu 2 hafta önce 8.850 Kilo vermiş ama benim bebeğim fazla iştahsız 🤦♀️
Aylinoz7 Diş çıkarma döneminde sanırım bu ara ciddi iştahsızlık var. Bugün de 5 6 kaşık zorla yedirebildim. Hafif ateş çıktı 1 kere ishal şeklinde yaptı kakasını. Diş böyle etkiler yapar mı :(
Aylinoz7 fresh_mom bir gün çok güzel yiyor. Bi gün ağzını açmıyor. İştahsız bebek annesi olmak çok zor :(
Toprak2509 Kaan01 kaç kg doğdu. Bnm kızımda aynı bide boyu kaç. Yürüyormu☺️ çok soru sordum ama bunlar benm için önemli ☹️
Aylinoz7 MelekSubasi doktorumuz az dedi ona takıldı kafam. 300 400 gram eksiği varmış. Alt sınırın üstünde ama ortalamanın altındaymış. Ne yapayım bebek yemeyince zorla Yediremiyoruz neticede. Ne kadar isterse o kadar yiyor :)
Twinsmomee 18 aylıkken tartıldılar en son biri 15.5 diğeri 14.5 kgydu şimdi 20 ay 13 günlük kızlarım 😊
Aylinoz7 MelekSubasi öyle tabi Sağlıkları yerinde olsun da kilo çok da iyi değil aslında ama biz anneler hep nedense tombiş bebekler olsun istiyoruz :))
Yektaelif Aylinoz7 4 aylık 9kilo oğlum 63 cm boy sizce kilosu fazla mı bana biraz fazla gibi geliyor da 🤭🤭
Gmomboys Yektaelif benm 5aylıkken 8kg idi bi tık fazla gibi geliyordu hep ama sadece emiyordu mama falan yok.mama olsa mamayı keseceklerdi yüksek ihtimal. anne sütü obez yapmaz dedi ebe de rahatladım