Resimler bende açılmıyor ama bende k altı pişiği olur diye korkumdan en baştan beri her banyo sonrası k altına pişik kremi sürerim.boymu zaten oluyor, kızarıyor. Hem yerden hem kat kat 😅 ulaşması zor ama bir şekilde özellikle emme esnasında ki terini siliyorum arada pişik kremi sürüyorum. Kremim de doğal içerikli krem o yüzden rahatım her yerine sürüyorum tavsiye ederim