19 aylık kızımın odasını ayırdım alışana kadar bende odasında yatıyorum, 6 aylık hamileyim doğumdan sonra odasını ayırmam olumsuz bir etki yaratır mı kardeşinin bizimle yatması onu negatif etkiler mi emin olamıyorum. 2 çocuklu anneler nasıl yapıyorsunuz?