secoz Kızlar 22 günlük bebeğim uyurken sürekli korkuyor şuan, ağlayacak gibi oluyor hızlı hızlı nefes alıp veriyor sonra sıçrayıp normale dönüyor ☹️ Ne yapabilirim bunun olmaması iÇin
Kumsalceylan28 secoz kundak yap belki ise yarar bicak makas kurani kerim varsa yataginin yastigubub altina koy. Ayetel kursi oku mesela
Minik-mucizemmmm secoz O günlerde aynı şeyleri yaşadık.Simdi 2bucuk ayligiz kendiliginden geçti.O sırada direk kucagima alırdım sakinlesirdi bir süre sonra.
Bebegimm1 secoz hic bir sey yapmayin çok çok normal anne karnindan cikti ilk 3 ay alisma evresi aniden ciglik atabilir uykusunda aglayabilir korkabilir yada uykusunda gülebilir hepsi geciyor dedigm gibi bir şey yapmayin belki kokunuzu aldiginizda sakinleşir ☺️
Yorgunbayan14 𝘉𝘪𝘻𝘦 𝘩𝘦𝘱 𝘦𝘴𝘬𝘪𝘥𝘦𝘯 𝘮𝘦𝘭𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳𝘭𝘦 𝘬𝘢𝘷𝘨𝘢 𝘦𝘵𝘵𝘪𝘨𝘪𝘯𝘪 𝘴𝘰𝘺𝘭𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘥𝘪 𝘷𝘦 𝘩𝘢𝘭𝘦𝘯 𝘥𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 𝘨𝘶𝘭𝘥𝘶𝘨𝘶 𝘻𝘢𝘮𝘢𝘯 𝘮𝘦𝘭𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘨𝘶𝘭𝘥𝘶𝘳𝘶𝘺𝘰𝘳𝘮𝘶𝘢 𝘥𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘥𝘪 .
NinovaLemi Sıçrama çok normal. İlk 3 ay dis dünyaya alışmaya çalışıyorlar. Uykusu çok bölünüyorsa kundak yapabilirsin. Benim bebeğim artık çok nadir yapıyor. Ama hafiften sayıklamaya sesler çıkarmaya başladı
NinovaLemi secoz uykusu bölünüyor çünkü, derin uykudayken sessiz ve yavaş nefes alıyorlar. Uykusu herhangi bir nedenden ötürü bölününce tekrar gözlerini kapatıp uykuya dalmaya çalışıyor o yüzden nefesi hızlı. E çok küçük henüz beceremeyince ağlıyor :)
Susamreis secoz evde kimse yokken (alışır kucaktan inmez hiç bi işini yapamazsın vs. ) kucağımda uyutuyorum hep o zaman daha sakin uyuyor yavrum
Bebegimm1 secoz ne guzel yaninda oldugunuzu hissetsin kolay mi 9 ay boyunca dar alanda buyudu😁 yavas yavas dunyaya adepte olur endise etmeyin kundak falan yapmayin zmanla duzeliyor yoksa ilerde yine ayni seyler başa döner bu sefer uykusunda kendini uyandirir kundaga alisir😁
Zmra09ygz secoz bebeğine nazar değmiş baş uzunda sürekli Demir bişey bulundur bide ayatül kürsü 7 defa oku üfle öyle rahat uyuyacakki hiç bir zamanda yanlız bırakma bebeğini tek kalmasın yeni doğmuş ya 40 çıkana kadar