Meyracukurmaraz Bebem07 nemi. Kızımda da o alttaki nokta gibi beyazlıktan var. 4 aylık şuan 1 aylıkken sormuştum. Bazı bebeklerde olduğunu normal olduğunu söylemişti
Bebem07 Annekizz hayır hep böyleydi açıkcası herkeste böyledir diye düşündüm ya da gidince sordum başından salıyor doktor ilçedeyiz bişeyi yok diyor görmeden
RabiaAlptekin Bebem07 diş belirtisidir canım benim oglumda da olmuştu bir kać ay sonra patlamıştı eli sürekli agızındaysa salya akıyorsa cok emerken de ısırıyorsa damakları kaşınıyordur
Bebem07 RabiaAlptekin valla 4. Aydan beri eli ağazında bu aralar ishal de oldu sürekli salyalı ağazını kaşıyor