Kızlar selam, bebeğim akşamları bir türlü uykuya geçemiyor. 3 aylık olmasına 5 gün var. Çok uykusu var memede uyuyordu normalde ama iki haftadır falan hemen uyanıyor sürekli emdiği için kusuyor. Emzik tutmuyor. Pilates topunun üstünde zıplayarak omzumda uyutuyordum artık öyle de uyumuyor. Emzik biraz tutup uyur gibi olup geri uyanıyor yani beş dakika bile sürmüyor hadi uyudu diyelim yerine koyamıyoruz koysak sürekli salla salla. Neden böyle anlamıyorum gaz masajı yapıyorum yok gazı falan karnı aç değil zaten artık içmekten kusuyor. Gündüz uyku saatlerini kaçırmıyorum dikkat ediyorum. Gündüzde memede baslayan uyku sallayarak devam ediyor zaten. Aksam banyo yaptırdım 7 de uyutmaya calıstım uyudu 45 dakika sonra kalktı hala uyumuyo ve bu böyle gece 12 12 bucuga kadar hergün sürüyor. Uyuyunca da iki saate bir emmeye kalkıyor zaten. Bazen gene 45 dakika. Üç saati bulunca şok oluyorum nasıl uyudu diye. Yenidoğan zamanı hic böyle değildi bazen 5 saat uyurdu. Gerçekten çok yoruldum. Neyi yanlış yapıyorum uyutabilen anneler varsa nasıl yaptıklarını bi anlatsınlar nolur ya. Alerji diyeti yapıyorum yediklerim sınırlı nerdeyse aç geziyorum zaten yemek yemeye fırsat vermiyor. Enerjisiz uykusuz aşırı bunaldım.