Winner Öpücük hastalığı diye bir olay var. O yüzden öpmeyin derim. Ben kızımı 1 yaşına kadar ne öptüm ne de babasına öptürdüm. Cok hassas bir konu cok önemli. Zaten büyüyünce cok fazlaca öpeceksiniz bunu düşünün ☺️
Angel00 minel_ciler2 gık dese emzir canım saat tutma hiç öpmeye gelince 1 aylık bebeğim eriyorum allahım kokusunu ciğerime kadar cekiyorum öpmelere hiç doyamıyorum 🥰
Betim minel_ciler2 2 saatte bir mutlaka beslenmeli sarılık olmaması için ama siz beklemeyin iki saati sık sık emzirin. Ayrıca çok minik annesi koklayın o mis gibi kokuyordur şimdi☺️Allah bağışlasın
161525 minel_ciler2 6 günlük bebeğim benim de iki memeyi de emdiyse 2 saatde bi meme artı 20 cc falan mama ictiyse 1 buçuk saatde bi uyandiriyorum gece gündüz böyle düzenimiz zaten uyuyorlar hep o yüzden sen uyandır doktorum emzirirken üstünde ince bi örtü bile olmasın emdigini bilsin dedi zaten kundak yapiyorum kollarını açınca uyanıyor uyanmazsa altını falan çıkarıyorum
Gmomboys minel_ciler2 boynunu ayağını falan öp bari ya da öpöe kokla o da idare ediyor🥰 kimseye de öptürme aman ben kucaga dahi maskesiz vermiyorum biraz mıkmık olundu ama alışıldı aman diyeyim
Moonlightttt minel_ciler2 hayırlı olsun canım.bebek ne zaman isterse o zaman vermelisin.ama diyelim ki bebek uyuyur ,istemedi sen 2 maksimum 3 saatte bir emzirmelisin. Op tabiki annesi minik minik tabi
Tombikdonerartikcokpahali Kurtlarkuslaralemi merhaba. Üslubunuzdan dolayı 1 günlük askı işlemi uygulanmıştır.
UraSsmom minel_ciler2 2 saatte bir emzirin derler ama o en geç 2 saatte bir. Sık sık emzirmek lazım yenidoğanı. Bide öpmemek elde mi ben öpüyorum ama hunharca değil tabi 54 günlük benim bebeğim de, arkadaşım öpmeye kıyamıyorum hiç öpmedim demişti 10 günlüktü konuştuğumuzda çok şaşırmıştım 🤭
sheesyelllow minel_ciler2 bol bol emzirdim ben hiç saat tutmadım aciktigi zaman kalkıyor zaten he bide bol bol bol bol optummm keşke daha çok opseydim o günleri o mis kokusu geri gelmiyor he anın tadını cikara çıkara yasa bebeğinin 🥰 sağlıkla büyüsün kuzucuk 💙
Almina2021 Gündüz emmenin saati olmuyor gece de 2saatte emzirmeye veya ağlayınca emziriyordum. Ben bebeğimi ağlayınca öperek uyutuyordum ilk günden beri alışkın. Bebeğinizi opmeyince nasıl sevginizi göstermiş olacaksınız ki bebekler sevgi güven ister doğdukları ilk andan beri hemşireler bana kucagina alma alışır diyordu ilk gün ya😅 hiç dinlemedim onları valla bebeğimi tabiki kucağımda uyutcam🧚🍯
esrefiMahlukatAnasi minel_ciler2 ahh hayırlı olsun, sağlıkla büyüsün miniğiniz 🥰❤️ ilk 15 gün 2 saatte bir emzirdim, sonra 3 saate çıktık. Bir de ilk 3 ay sadece ayaklarının altını, bacaklarını öptük. Yanak, daha doğrusu yüz bölgesi kesinlikle yasaktı.
CekirdeksizLimon minel_ciler2 Öp tabi niye sıkıntı olsun ki hijyenine dikkat ettikten sonra. Hatta koklaya koklaya öp mis gibi yenidoğan kokuyodur ♥️