SEDANURRRR aynı benim de bebeğim 2 ay 7 günlük kabus geri heldi sanki yeni doğduğunda böyleydi maflor probiyotik kullandık düzeldi sandım bir ay iyi geçti şimdi yeni başladı bu defa biogai aldım probiyotik o da 4. gün bugun yanında metsil kullanıyorum yok daha düzelmedi hurvey nurse de denedim olmadı yok bize yaramadı , yine sabaha karşı ıkınma başlıyor uyuyamaz halde sinirleri bozuldu iyice basına vurdu uykusuzluk bende ona uzulıyorum gaz kaka olayı beni bitirdi gerçekten zormuş ne zaman geçecek bende bilmiyorum