Merhaba kızlar yaklaşık 4 kilo fazlam var ve 1 ayda vermem lazım 15 tatile çıkmadan önce ☹️bugün son tatlımı yedim yarına niyet ettim ama sorum şu benim yemekle problem değil de ağzım hiç boş durmaması. Yani kahvaltıyı nasıl yaptığım önemli değil illa çayın yanında bişey arıyorum çocuk uyuyor ağzıma bişey atıyorum genelde bunlar kalorili oluyor tabi hep böyle böyle kilo aldım 😔 kilo aldırmıcak gün içinde ağzıma atabileceğim özellikle çayla ne tavsiye edersiniz. Bu huyum varken altından kalkamam bu diyetin diye düşünüyorum 👀