Bebeğimin 2. Ay aşılarını yaptırdıktan sonra takiben 2,5 gün memeyi almadı ağlama krizleri memeyle kavga mecburen biberonla besledik. Rotavirus asısından kaynaklı olabileceğini söyledi doktorumuz Pes etmeyin ısrarla emzirmeyi deneyin özellikle gece uykuluyken emzirmeyi deneyin saat aralığını arttırın acıksın Şimdi eski rutinimizdeyiz biz sizin de düzelır umarım