Sağ göğsümü almıyordu bu sebeple soldan emzirdim ilk zamanlar şimdi sağı emzirirken sol akıyor, ama solu emzirirken sağ akmıyor. Süt boşa gitsin istemiyorum, bilemedim şimdiye kadar sağdığımı biberonla verdim ve sağmazsam ve bebeğim aç kalırsa ne yaparım diye korkuyorum