Badeninannesi1 Merhabalar dün 2 ay aşılarını oldu kızım ancak 2 bacağı da aşı yerleri şişti sertleşti. bu durum normal midir? Doktorumuzdan dönüş alamadım tecrübeli annelerimiz yardımcı olabilir mi? teşekkürler.
aycacinar5 Badeninannesi1 kaç saat oldu aşı olalı bizde bugün olduk bizde şuan yan etki şişme falan yok doktorum siserse eğer pamuğa kolanya döküp silebilirsin demişti
Badeninannesi1 aycacinar5 dün sabah oldu.Dün akiam bir bacağı şişmişti bugün ikisi de sert bi şekilde şiş ama acımıyor sanırım rahat hareket ettiriyor bacaklarını