Annekizz Kullanan varmı bilmiyorum ama 2 seferdir bunu kullanıyorum hem çok güzel kokuyor taşma vs yok. Fiyatı 80₺ öneririm 🥰
Busra2326 Annekizz bende natural olanı kullanıyorum, extra daha inceymiş acaba değiştirsem pişik olur mu
Fitifiti Annekizz Neredeyse tüm bezleri denedim ama sleepy bir türlü sevemedim kazık gibi dokusu var,çok sert
Oykusmummy Annekizz ben de bunu kullanıyorum kakası taşıyor diye sinir olmuştum numarasını büyütünce geçti bayadır çok memnunum
Sukursebebiii Annekizz ben de dusunmustum bu beZi ama yorumlarda hep asiri limon veya bulasik deterjani kokusu var yorumlwri vardi. Hatta tek tek bezi acip havalandirankar filan … O yuzden elemistim kafamda yeniden dusuneyim bari. Gerci baya bez aldim su an ama
Annekizz Busra2326 Çokta ince değil kuzum gerçekten çok güzel benim kızım 11 aylım 10.500 kilo ben 5 numara kullanıyorum 6ya geçicem 😊
Hotic Annekizz ben de sevdim bu bezi. 2. Si 1 TL indiriminden almıştım ince bi yapısı var ama bebeğinizin kilosuna göre bence 6 numara büyük olur. Oğlumla kıyasladım da 14 kilo 5 numara anca oluyor cünkü 😊
Fitifiti Annekizz Demek ki parfüm var. Siz bilirsiniz tabi ki ama tercih etmeyin derim. Sağlığı açısından çok zararlı
Oykusmummy Zeynep-mina12 evet ilk açına söyle kokuyor ama paketinden çıkardım dolaba koydum gitmiş koku falan kalmadı
Zeynep-mina12 Oykusmummy bende hep dolaba yerleştiririm ama bizimkinden gitmedi ve çok kötü pişik oldu o yüzden yarı paket duruyor 😏
Sukursebebiii Annekizz 😃 memnun kalmaniz guzel biesey zaten ya her bez her bebege iyi gelmiyor zaten onemli olan kullanan kisinin memnun kalmasi ❤️
Annekizz Reyna Sanmıyorum bunca zaman kullananda var çevremde zararını görmedi ayrıca bebek bezi bu kimyasal kullanılcanı sanmıyorum