aliefeatahan Benim oğlumda süt alerjisi vardı diyetle biraz düzeldi ama kaçaklarda oldu arada. 8 aya kadar sürdü sadece emiyordu ek gıdaya başlayınca da süt ürünleri vermedim. Her ay denedim. Mukuslu ve kanlı kaka, sürekli gaz sancısı, yüzünde ve vücudunda kabarcıklar, hapşırma, öksürme, kabızlık veya ishal, sürekli kusma vardı çok zordu o günler Rabbim yardımcınız olsun