Ozlemok Ayni durumu yaşadım ilk 3 hafta falan hep sordum doktora bana normal dediler birşeyi yok dediler.
Tabi bana hiç normal gelmedi ama sonra biraz dikkat ettim yedirdikten sonra hemen yatırmadım dik konumda tutup gazını çıkardım ve gaz damlası falan kullanıyorsan değiştir istersen ben değiştirdim ve normal bir kusma şekli oldu.
Tabi ağlamasını saymıyorum bile 🤦🏽♀️🤦🏽♀️