Admsmyrgktg Şarjı dolduğunda cihazı kapatıp şarjdan çekmek mi daha iyi yoksa hiç birşey yapmadan dolu olsa bile açık bir şekilde şarjda beklemesi mi???
sumeyye53 Admsmyrgktg Evet şarjda kalmalı bi kere benimkinin fişini eşim çekmiş takmamış geri 2 gün sonra sanırım taktık haritayı sıfırlamışto tekrardan harita oluşturdık en baştan
Busraaslan Admsmyrgktg evet ben Roborock kullanıyorum sarjdan çekince durduğu yerde sarjı bitiyor zaten
Admsmyrgktg sumeyye53 sürekli o ışık yanıyor sanki çekmem gerekiyormuş gibi hissediyorum ☺️ Yada en azından kapatsak o şekilde standında kalsa
sumeyye53 Admsmyrgktg o zaman şarjı bitiyor wifi bağlantısı kopuyor bir süre sonra resetliyor kendini sanırım yani bende öyle oldu😀
Admsmyrgktg sumeyye53 cihazı kapatırsanız şarjı bitmez diye söylemişler bir videoda ama güvenemedim☺️ Teşekkür ederim
Admsmyrgktg Wolverine bende şarjı dolu olsada ışık hiç sönmüyor. Şarjı yokken turuncu ışık yanıyor dolunca beyaz ışığa dönüyor ama hiç sönmüyor
Busraaslan Admsmyrgktg nasıl kapatılıyor bilmiyorum bende ki cihaz kapanmıyor zaten sarjdayken kendisi dolduğunda kapanıyor