Abartıyorumdur inşallah ama çok korktum kızlar, mahalle bakkalımız eline topitop verdi 14 aylık kızımın, yemiyor diye açmadım elindeydi baktım kaşla göz arasında tırnak kadar bir parça koparmış, baya öğürdü gözünden yaş geldi parmağımı soktum ama çıkaramadım çok gerideydi sanırım. Su verdim, ekmek verdim rahatladı gibi sizce bir şey olur mu? Başına gelen var mı?