Merhaba bebeğimi bugün 3. Ay kontrolune götürdüm ve 150 gram aldığını öğrendim, az olduğunun farkındayım gitmiş olduğum doktorun tavrını üslubunu beğenmedim farklı bı doktora goturecegim fakat sizede sormak istedim böyle bir durum yaşayan oldu mu, nasıl bir yol izlediniz?